Publicerat Oktober 17, 201015 yr Hej, Jag är en 26 år gammal kille som just flyttat hem till Småland för att ta över släktgården, med tillhörande jaktmarker. Jag har bott i sthlm i 4 år och drivit en Statoilmack men suget och abstinensen efter Smålands djupa skogar blev för stor så nu bär det av hemåt. Jag är en nybakad jägare i alla fall i den meningen att min examen klarades av först i år. Men visst har man skjutit lite innan dess. Jag är singel i vapenvärlden och letar för fullt efter en bra första hagelbrakare att panga fåglar som käkar upp min höstsådd med. Än och annan hare/rådjur kommer nog också få smaka bly är det tänkt. Vi ses på trådarna! //Jaktmeister
Publicerat Oktober 17, 201015 yr Hej,Jag är en 26 år gammal kille som just flyttat hem till Småland för att ta över släktgården, med tillhörande jaktmarker. Jag har bott i sthlm i 4 år och drivit en Statoilmack men suget och abstinensen efter Smålands djupa skogar blev för stor så nu bär det av hemåt. Jag är en nybakad jägare i alla fall i den meningen att min examen klarades av först i år. Men visst har man skjutit lite innan dess. Jag är singel i vapenvärlden och letar för fullt efter en bra första hagelbrakare att panga fåglar som käkar upp min höstsådd med. Än och annan hare/rådjur kommer nog också få smaka bly är det tänkt. Vi ses på trådarna! //Jaktmeister Välkommen. Måste vara skönt att komma bort från Fjollträsk.
Publicerat Oktober 17, 201015 yr Författare Tack så mycket! Visst ska de bli skönt att lämna betongen!
Publicerat Oktober 17, 201015 yr Hej och välkommen. Vi är några på forumet som bor på en radie på 5 mil runt Vrigstad. Lasse