Publicerat Oktober 19, 201015 yr Hej! Jag behöver lite hjälp med att identifiera ett hagelgevär, modellen alltså. Det är en beretta. Köpte den för 50euro när jag var 12. Licensierad på pappa. Bilder!
Publicerat Oktober 20, 201015 yr Sicken skum grej! Sett något liknande från ett annat fabrikat men aldrig Beretta... Mvh!
Publicerat Oktober 20, 201015 yr Ser ut som en Beretta mod. 412 Mer finns att läsa här: http://www.berettaweb.com/Beretta_Folding_..._412_series.htm
Publicerat Oktober 20, 201015 yr Författare Tack Wizard! Det är en modell .412. Går det att skjuta stål med den? För jag köpte ny bakkappa och rem och rengörnings grejer till tjugan idag. Dom hade också eley sporting patroner för 5 euro asken! Så jag köpte två. Fick sedan se när jag kom hem att det var stål. Borde det fungera?
Publicerat Oktober 20, 201015 yr Hej! Jag behöver lite hjälp med att identifiera ett hagelgevär, modellen alltså. Det är en beretta. Köpte den för 50euro när jag var 12. Licensierad på pappa. Bilder! Hej,du har ju själv skrivit modellen på undertexten...
Publicerat Oktober 20, 201015 yr Ändrade när jag fick reda på modellen tidigare idag Alright,tänkte de va alzeimers light! det brukar jag ha
Publicerat Oktober 20, 201015 yr Tack Wizard! Det är en modell .412. Går det att skjuta stål med den? För jag köpte ny bakkappa och rem och rengörnings grejer till tjugan idag. Dom hade också eley sporting patroner för 5 euro asken! Så jag köpte två. Fick sedan se när jag kom hem att det var stål. Borde det fungera? Det borde inte vara några större problem med att skjuta 24g lerduvepatroner i den men inga stålhagelpatroner för jakt bara.
Publicerat Oktober 20, 201015 yr Författare Tror jag är galen? Skjuta stål?! På jakt!? Skämt åsido så den tänken kommer ej falla
Publicerat Oktober 23, 201015 yr Har haft en sådan. Den var grymt trångborrad och gav troligen horribelt dåliga träffbilder med 24g stål. Den sköt inte ens bra med plastförladdade bly-jaktpatroner. Hade jag haft den kvar jag jag låtit någon ta upp pipan till ½. Då skulle den funka bra med plastförladdad jaktammo och även 24g stål på trapbanan.