Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Någon som har en grym jaktbild?

Featured Replies

Publicerat

Jag skulle behöva en riktigt fin jaktbild till en sak. Finns det någon här som vill ge mig en? Ska skicka in den till en tävling, men har ingen bra själv. Någon som vill sponsra med en :-)

Mvh

Johan

Publicerat
Jag skulle behöva en riktigt fin jaktbild till en sak. Finns det någon här som vill ge mig en? Ska skicka in den till en tävling, men har ingen bra själv. Någon som vill sponsra med en :-)

Mvh

Johan

Vad är det för tävling? och vart är den?

Publicerat
  • Författare

hehe, det är en jaktbutik på nätet som har en tävling. Det är så att de har en fällkniven pn som ett av priserna och just denna kniven vill jag ha. Så snälla hjälp mig att få denna...

Så jag slipper använda min rostiga morakniv :-)

Publicerat

Nja, jag vill inte ge bort fullständiga rättigheter till någon av mina jaktbilder...

Inte för en kniv liksom. Man har ingen aning hur de kommer att använda den bilden i framtiden.

Publicerat
  • Författare

Det var snabbt hittat.. imponerande!

Nja, hittar ingen i tävlingsreglerna ang att man skulle "ge bort fullständiga rättigheter till bilderna" kollade iofs bara igenom lite fort.

har tagit en del bilder själv, men det är svårt att få dem bra. Vet ju att ni sitter inne med en liten guldgruva här när det gäller fina jaktbilder, så tänkte man ju att en kan ni ju alltid sponsra med till en behövande.

Publicerat
Det var snabbt hittat.. imponerande!

Nja, hittar ingen i tävlingsreglerna ang att man skulle "ge bort fullständiga rättigheter till bilderna" kollade iofs bara igenom lite fort.

har tagit en del bilder själv, men det är svårt att få dem bra. Vet ju att ni sitter inne med en liten guldgruva här när det gäller fina jaktbilder, så tänkte man ju att en kan ni ju alltid sponsra med till en behövande.

Hmmm det är möjligtvis inte så att du är en av dem som står bakom den hemsidan?

Publicerat

Ska ut och jaga idag och tänkte ta med mig kameran för att plåta lite. Dock ska du inte få några bilder av mig Johan, tar och skickar in själv istället :-)

Publicerat

Mvh

Johan

Hoppas att du skämtar!

1 Tror inte att du får delta med nån annans bild. Då kan du ju plocka ner vilken bild från nätet som helst & delta med.

2 Vem år så urbota korkad som ger bort en "vinnarbild", istället för att delta själv & ha chansen att dra hem vinsten?

3 Hoppas att du skämtar, så slipper du ha gjort bort dig.

Är förvånad att det inte är fler än jag som reagerade.

Publicerat
Är förvånad att det inte är fler än jag som reagerade.

Det var ju såpass urbota korkat att det inte var värt att kommentera helt enkelt... Tror jag pratar för majoriteten som läst detta inlägg...

Publicerat
Det var ju såpass urbota korkat att det inte var värt att kommentera helt enkelt... Tror jag pratar för majoriteten som läst detta inlägg...

+1

Fast nu gjorde jag det iaf, kommenterade alltså. :D

Publicerat

Du kan "få" en bild av mig från en lejonjakt med båge i Sydafrika. Kruxet är bara att den kostar 5 000 kr :D

Publicerat
+1

Fast nu gjorde jag det iaf, kommenterade alltså. B)

Samma sak här! :D:DB)

För det "kan" ju vara så att TS är en "mullvad" och gör reklam för sin egen sida genom att verka korkad...tyvärr är det nog så att det inte bara verkar... :blink:

Publicerat
Du kan "få" en bild av mig från en lejonjakt med båge i Sydafrika. Kruxet är bara att den kostar 5 000 kr :D

+1 Helt rätt Amakulu! :blink: Copyrightavgift. :D

Publicerat

Så där ja, då var det inskickat och klart. Johan skulle jag vinna kan du få köpa loss kniven för 650kr, kompis pris ;-)

2st fotobidrag på 3st vinster känns ändå helt ok, än så länge :-)

Publicerat

Att ge bort en bild till någon innebär att jag ger bort rättigheterna till bilden... Skulle sen potensiell profit göras på bilden så får jag inte ett öre... + att jag i framtiden inte har möjligheten att eventuellt publicera den!

Man har DEFINITIVT ingen koll på hur copyright-lagen är utformad om man ber om någon annans bild eller för den delen är den som skänker bort en bild...

Att be mig ge bort en bild är som att be mig ge bort min bil... Jag ger inte bort saker till personer som är ute efter egen vinning, varken bild eller bil!!

Förlåt om jag låter sur men detta är i min värld en grov förolämpling mot samtliga på detta forum!

//Patrik