Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Kurs för ståendefågelhund i Göteborgsområdet?

Featured Replies

Publicerat

Är det någon som har bra koll på kursutbudet i göteborgsområdet? Jag har en unghund , setter/golden blandning, som jag tänkte använda delvis till jakt. Men är nybörjare och behöver gå kurs med min lilla tik. Någon som vet vart kurser finns? Tiken är 4 månader nu.

Tacksam för svar!

Publicerat

Kolla med västsvenska fågelhundsklubben, de har säkert råd. Gå och besök prov så får du säkert tips och kontakter. Men, det vet du säkert, eftersom din hund till hälften inte är en stående fågelhund (golden) är det ju inte säkert att den överhuvudtaget står för fågel. Detta är ju en medfödd egenskap blad de stående hundarna. Lycka till!

Publicerat
  • Författare
Kolla med västsvenska fågelhundsklubben, de har säkert råd. Gå och besök prov så får du säkert tips och kontakter. Men, det vet du säkert, eftersom din hund till hälften inte är en stående fågelhund (golden) är det ju inte säkert att den överhuvudtaget står för fågel. Detta är ju en medfödd egenskap blad de stående hundarna. Lycka till!

ok! det skall jag göra!!

Jag har mamman också. hon jagar. Hon är 50/50. Denna lilla tös är 75% gordonsetter. Och hon står för fågel. Så det skall nog gå finfint! Annars blir det bara att träna henne till apporterande istället. De gör hon gärna också! :rolleyes:

TACK!