Publicerat Oktober 21, 201015 yr Har en HTC Desire som jag är mycket nöjd med. Håller på och krånglar med detta trekbuddy men får det inte att fungera som jag vill. Jag klarar mig mycket väl på google maps men det jag saknar är att kunna markera platser (POI) Vill ju kunna markera ut passen samt se hur långt det är mellan dem. Även markera ut gryten på marken. Mvh Stefan
Publicerat Oktober 22, 201015 yr Har en HTC Desire som jag är mycket nöjd med. Håller på och krånglar med detta trekbuddy men får det inte att fungera som jag vill. Jag klarar mig mycket väl på google maps men det jag saknar är att kunna markera platser (POI) Vill ju kunna markera ut passen samt se hur långt det är mellan dem. Även markera ut gryten på marken. Mvh Stefan Duger det inte med att lägga till favoriter? Det blir då en stjärna på kartan och du döper den till ex gryt eller pass nr 80? Så har jag gjort med alla gryt,pass och svampställen:) Funkar faktiskt bra men det jag saknar i google maps är terrengen, jag vill se berg och myrar osv:) MVH
Publicerat Oktober 22, 201015 yr Författare Duger det inte med att lägga till favoriter? Det blir då en stjärna på kartan och du döper den till ex gryt eller pass nr 80?Så har jag gjort med alla gryt,pass och svampställen:) Funkar faktiskt bra men det jag saknar i google maps är terrengen, jag vill se berg och myrar osv:) MVH Tack det räcker mycket väl. Jag jagar på plattaste marken i uppland så berg och murar har vi inga. Går det att lägga in favoriterna på datorn sedan Synda över dom till telefonen? Mvh Stefan
Publicerat Oktober 28, 201015 yr Tack det räcker mycket väl. Jag jagar på plattaste marken i uppland så berg och murar har vi inga. Går det att lägga in favoriterna på datorn sedan Synda över dom till telefonen? Mvh Stefan Okej:) Ja det gör det, är bus enkelt du gör bara ett konto på google maps hemsida på datorn och skapar en egen karta:) jag har lagt in gränser osv också Sedan startar du google maps i mobilen och väljer att logga in där i programmet sedan finns din karta under skikt:) MVH