Publicerat Oktober 22, 201015 yr Tjenare Har fått möjligheten att åka till Torsbo för första gången nu i helgen och det passar ju bra då jag är på jakt efter en hagelspruta för en billig peng. Men är det någon som vet hur ofta de uppdaterar hemsidan? Hittar inget vapen på hemsidan som faller riktigt i smaken och då kanske det inte är lönt att åka dit i syfte att få köpt en bössa. Eller är det kanske (hoppas) som med de flesta andra vapenhandlares hemsidor att det inte läggs så mycket krut på just hemsidan. //Nylander
Publicerat Oktober 22, 201015 yr Den uppdateras dagligen efter vad jag förstår... när jag köpte en bössa via telefon så var den borttagen från sidan efter några minuter. Den sidan är nog kopplad till deras inventariesystem.
Publicerat Oktober 22, 201015 yr Författare Den uppdateras dagligen efter vad jag förstår... när jag köpte en bössa via telefon så var den borttagen från sidan efter några minuter. Den sidan är nog kopplad till deras inventariesystem. Tack för hjälpen! /Nylander