Publicerat Oktober 27, 201015 yr Slängde in en beställning på en Brno CZ 527 CARBINE kaliber 7,62x39! efter att ha velat på om vilket vapen jag ska ha till trädskällar jakten. Men nu är det gjort, efter allehanda tips av kamrater så fick det bli denna bössa. Nu är det bara att införskaffa laddverktyg kulor mm, Men har lite svårt att hitta några laddtabeller till denna kaliber alla tips är önskvärda om vart jag kan hitta dom!! MVH Peter
Publicerat Oktober 27, 201015 yr Lapua prylar ie hylsor och sedan laddata från Vithavouri krut Får man passa på att flika in att jag gärna ser lite bilder på pangen och att du berättar hur den skjuter sen. /Christian
Publicerat Oktober 27, 201015 yr Författare Lapua prylar ie hylsor och sedan laddata från Vithavouri krutFår man passa på att flika in att jag gärna ser lite bilder på pangen och att du berättar hur den skjuter sen. /Christian Oki ska kolla med dom TACK för tipset. Självklart kommer det bilder när den kommit o rapport från banan efter skjutning har hört att den kan gå risigt med olika köpe ammo men också riktigt bra med dessa. men jag kommer handladda det mesta o då borde det funka fillemang.