Publicerat Oktober 28, 201015 yr hade dock inte lika bra erbjudanden som när dem öppnade i Bromma tycker jag men nu kanske det är läge att försöka ta sig dit för att köpa en hunter jaktradio iaf... Nån som ska dit? hmm... dessutom verkar ju dem flesta priserna gälla även i Bromma.
Publicerat Oktober 28, 201015 yr hade dock inte lika bra erbjudanden som när dem öppnade i Bromma tycker jagmen nu kanske det är läge att försöka ta sig dit för att köpa en hunter jaktradio iaf... Nån som ska dit? hmm... dessutom verkar ju dem flesta priserna gälla även i Bromma. Skippar faktiskt köandet denna gång. Blev mer än nöjd sist... Var hittar ni vilka erbjudanden som gäller?
Publicerat Oktober 28, 201015 yr Författare hittade en bilaga som låg på tunnelbanan imorse. Det som var lite intressant var väl jaktradion för 999kr Zeiss kikare 8x20 för 2499 istället för 5799kr. Annars hade dom nåt vapenfodral och Browning A-bolt 30-06 för 6999kr tror jag.
Publicerat Oktober 28, 201015 yr Var inne och kollade på deras sida men hittade ingenting där :-( Är det någon som har tillgång till reklambladet inför öppningen i morgon? Sugen på lite kläder och så...
Publicerat Oktober 28, 201015 yr Hittade bladet som en bilaga till dagens "City" tidning. Ska dit och köpa luftgevärspaketet till sonen, om jag hinner. I övrigt var det inte mycket som lockade mig, kanske Helly Hansen regnstället för 299:-.