Publicerat Oktober 30, 201015 yr Tjena alla här Har lite beslutsångest, vilken radio ska jag köpa? Någon som kan rekomendera någon? Ska va en 155:a //Roger
Publicerat Oktober 30, 201015 yr Kan varmt rekomendera Zodiac Team Pro. Enkel meny, lång batteri tid, IP 65 klassad.
Publicerat Oktober 31, 201015 yr Tjena alla härHar lite beslutsångest, vilken radio ska jag köpa? Någon som kan rekomendera någon? Ska va en 155:a //Roger Köpte en Lafayette micro 5 för några v sen. Har ju inte använt den så mycket men är nöjd. Batteriet har jag inte laddat sen jag köpte den, har varit i skogen 4 heldagar och det har inte börjat synas än på mätaren. http://www.jaktia.se/Jaktradio--GPS/Jaktra...tte-Micro-5.htm
Publicerat Oktober 31, 201015 yr Kan varmt rekomendera Zodiac Team Pro. Enkel meny, lång batteri tid, IP 65 klassad. Gillar inte Zodiac.. ett ställe där jag brukar vara har en hel knippe och de trillar av pinn en efter en. Senär de så fyrkantiga i formen så de blir bökiga i fickan. Icom rular! Mvh!
Publicerat Oktober 31, 201015 yr Jag kör med en Icom Prohunt Basic. Fungerar ypperligt, så det är mitt tips till dig.
Publicerat Oktober 31, 201015 yr Jag kör med FDC. Billiga men än så länge har min funkat ypperligt. Enkla att använda. Är det någon som har mer erfarenhet av denna kinesiska variant?
Publicerat Oktober 31, 201015 yr Författare Jag kör med FDC. Billiga men än så länge har min funkat ypperligt. Enkla att använda. Är det någon som har mer erfarenhet av denna kinesiska variant? Har sneglat lite på den också,lite begränsad budget just nu. Funkar den bra för dig? hur länge har du haft din? //Roger
Publicerat Oktober 31, 201015 yr Zodiac Easyhunt, mycket för pengarna, lika bra mottagning som Teampro men med mindre menyfunktioner.
Publicerat Oktober 31, 201015 yr Icom f34 fungerar riktigt bra Har inte haft någon annan radio så har inte så mycket jämföra med... förutom en 31 jag har med...
Publicerat Oktober 31, 201015 yr Jag har nyligen köpt en Genzo Royal, har inte hunnit använda den så mycket än men den verkar mycket bra, med en längre antenn är originalantennen i alla fall.
Publicerat Oktober 31, 201015 yr Har sneglat lite på den också,lite begränsad budget just nu.Funkar den bra för dig? hur länge har du haft din? //Roger Bara denna säsongen. Den går bra långt jämfört med de 31or som jag har haft innan. Man får nästan 3 st för samma pris som en ICOM och om de skulle gå itu har man ju extra batterier.... Har en bekant som leker med paintball och de har haft dem länge. Funkar bra för dem... (Visst, han säljer dem också...) Klart han gör reklam.... Jag är nöjd än så länge!