Publicerat Oktober 31, 201015 yr Var på utbildning i dag o då skrev vi upp för skyttekortet. Kursen var nästan larvigt lätt, ett par frågor som jag inte kunde svarat på med en gång övriga skulle jag klarat utan kursen. Vad som var roligt var att det var med enn gäng ungdomar som sköt luft samt 3 st som sköt 300 mauser och två nybörjare samt mig själv. Jag var den ända som klarade den praktiska hanteringen klockrent, alla de andra åkte dit på att de tog emot ett gävär utan att försäkra sig om att det var oladdat, den yngste av dom fällde iofs upp spänn armen (Det var ett luftgevär) men han drog den för långt så han laddade ) Det ska tydligen till en jägare för att visa var skåpet ska stå Jag försökte prata lite med kursledaren om Fältskytte med jaktvapen men han ville inte veta av det utan sa att han inte visste vad jaktskyttarna höll på med Blir nog till o ta tag i den saken själv om jag vill få något att hända- MEN JAG HAR INTE TID... //
Publicerat Oktober 31, 201015 yr Grattis till att du klarade det "provet", kul för att nu kan du åka med oss o skjuta kikarklass fält. /Christian
Publicerat Oktober 31, 201015 yr Författare Grattis till att du klarade det "provet",kul för att nu kan du åka med oss o skjuta kikarklass fält. /Christian Tack Nja man måste ju ha ett aktivitetskort med Skulle inte tro jag åker med er. Jag måste öva öva öva öva öva öva öva öva öva öva lite till först, SEN åker jag gärna med o skjuter lite //
Publicerat Oktober 31, 201015 yr Grattis Lasse Nu har du gett mig ännu en anledning att köpa en Sauer
Publicerat Oktober 31, 201015 yr Författare Grattis Lasse Nu har du gett mig ännu en anledning att köpa en Sauer Till mig? Du är en ängel Markus //
Publicerat Oktober 31, 201015 yr Till mig? Du är en ängel Markus // Du har lite för höga tankar om både mig och dig själv http://www.jaktsnack.se/index.php?showtopic=28592&hl=
Publicerat Oktober 31, 201015 yr Författare Du har lite för höga tankar om både mig och dig själv http://www.jaktsnack.se/index.php?showtopic=28592&hl= Ha ha jag såg den, har faktiskt funderat många ggr på en dylig själv. Frågan är om jag behöver en....... //