Publicerat November 2, 201015 yr Jo, jag fick hem min nya bössa för ett tag sedan. Den är förberedd för montage så långt att det är borrat och gängat två hål längs bak på pipfästet. Inga frästa spår eller så. Vad sätter man dit nu så man kan få dit fästena? En Weaverskena? MVH Martin
Publicerat November 2, 201015 yr Författare Liet mer info. Det är en kopia av brownings take-down 22lr. En ren tattarbössa så det behöver inte vara vakert eller optimalt på nåt vis. Bara man får fast en glugg.
Publicerat November 2, 201015 yr Författare Hittade denna som ska passa: http://www.midwaysverige.com/apps/eproduct...leItemID=420363 Någon som vet någonannanstans jag kan få tag på den? 60 spänn i småorderavgift och 125 i frakt... Känns lite våldsamt som påslag.
Publicerat November 2, 201015 yr Skulle tro att närmsta Jakt/vapenbutik nära dig har ett till dig för en skaplig peng.
Publicerat November 2, 201015 yr Författare Ledsen att spammar sönder forumet. Walter B kunde få hem dem till en vettig peng. Inte ofta WB är billigast, men kul att det händer.