Publicerat November 2, 201015 yr Halloj. Daniel Östlund heter jag bor i Nykvarn jagat i 7 år har i dagsläget en Wachtel på 10 månader som jag förra helgen fick skjuta ett rådjur för! Jagar i Södertälje och Särna. //Daniel
Publicerat November 2, 201015 yr Hej och hjärtligt välkommen till detta eminenta forum! Grattis till rådjuret!
Publicerat November 2, 201015 yr Författare Tack, har tidigare varit en del på Robsoft men detta känns bättre. //Daniel
Publicerat November 2, 201015 yr Grattis till flytten och välkommen hit! Är uppväxt inte så långt från dina krokar btw.
Publicerat November 2, 201015 yr Författare Grattis till flytten och välkommen hit! Är uppväxt inte så långt från dina krokar btw. Vart kommer du ifrån då Wizzie?
Publicerat November 3, 201015 yr välkommen! bra efternamn det där! det är forn-nordiska och betyder intelligent Karl Östlund
Publicerat November 5, 201015 yr Författare Wow vilket härligt välkomnande!! Har idag varit i Falkenberg och hämtat en bil och då hade frugan tjatat til sig en visit på Gekås.. Kära vänner GÅ ALDRIG PÅ DET!! Ha det bäst //Daniel
Publicerat November 6, 201015 yr Wow vilket härligt välkomnande!! Har idag varit i Falkenberg och hämtat en bil och då hade frugan tjatat til sig en visit på Gekås.. Kära vänner GÅ ALDRIG PÅ DET!!Ha det bäst //Daniel
Publicerat November 6, 201015 yr Välkommen till jaktsnack! Du, jag har varit på Gekås ett par gånger. Jag måste säga att jag hatar att handla men det är fan så kul att gå där. Man kan köpa massor av roliga grejer och så snart man tröttnar, ja då går dem att slänga åt pipsvängen! Bäst av allt är att man kan rejsa igenom på någon timme om man är där tidigt. ROligare än så är det inte!