Publicerat November 4, 201015 yr blir galen på min nyskaffade pryl. Får inte igång gps-funktionen i den. Har följt den här sidan http://trackandbark.com/bruks.html och fått igång allt. Gpsen är påslagen och den lyser grönt. Ser i manualen att den ska blinka när den fått kontakt. Försöker skicka ett sms men får bara det här tillbaka LAD:07EC CID:0417**S:4.294967295 W:752.0000 Alltså vad är det frågan om? Någon som vet vad jag gör för fel? Eller har jag missat något så det kanske är kordinater i nått underligt system Tacksam för hjälp
Publicerat November 4, 201015 yr Jag vet inget annat än att många har otroliga problem. En kompis har gett upp efter att prövat tre exemplar, en annan två ex. Lycka till / Tomas
Publicerat November 4, 201015 yr Författare Jo ger nog upp ifall den inte funkar. Orka skicka kors och tvärs över jorden för dom pengarna.
Publicerat November 4, 201015 yr Utan att egentligen ha en aning.. Men en tankte.. Har vi inte lite olika sätt att ange latitud osv?? Jag tycker mig känna igen det du fått tillbaka via SMS och tror att det faktiskt är rätt o den funkar.. Men om det nu går så får man.. antar jag ända på inställning så att det visar samma som vi kör med här?
Publicerat November 4, 201015 yr Författare Tanken har slagit mig men hittar då inget i manualen eller nått. Sen så ändras siffrorna aldrig. Om jag kör iväg med den en bit så är det ändå samma