Publicerat November 4, 201015 yr Tänkte höra lite vad ni andra wachtel-ägare har för erfarenheter... Min wachtel är nu 11 månader och har (så vitt jag vet) inte löpt än. Läste på nätet att dom brukar löpa första gången mellan 7-9 månader. Kan hon ha löpt redan fast jag inte märkt det, blöder dom lite/mkt första gången? Har hört att löpet kan förskjutas om man jagar mkt med jycken, stämmer det? Kan det vara så att hon helt enkelt är omogen? ( Den frågan kändes ganska självklar, JA) När löpte era hundar första gången? Mvh Girra
Publicerat November 4, 201015 yr Jag har en blandrastik (labb/wachtel) som nu är 8 månader och löper men jag har bara sett tre droppar blod och det var några dagar sen... det är ju inte säkert att det kommer speciellt mycket och hon försöker nog slicka bort allt så du kanske inte har märkt nånting.
Publicerat November 4, 201015 yr Författare Jag har en blandrastik (labb/wachtel) som nu är 8 månader och löper men jag har bara sett tre droppar blod och det var några dagar sen... det är ju inte säkert att det kommer speciellt mycket och hon försöker nog slicka bort allt så du kanske inte har märkt nånting. Misstänker att det kanske kan vara så...
Publicerat November 4, 201015 yr typiskt tjejer. gör ingenting som dom skall göra i tid eller när man vill det, och när dom väl gör det så slickar dom bara i sig allting själva
Publicerat November 4, 201015 yr Författare typiskt tjejer. gör ingenting som dom skall göra i tid eller när man vill det, och när dom väl gör det så slickar dom bara i sig allting själva Haha så sant så sant... +1