Publicerat November 4, 201015 yr Som ovan, min inbox är full allt som oftast och jag har kommit att radera ett meddelande för mycket, det var någon som var en underbart god samarit och bistod mig med en ask 123 grains A-max i 6,5 mm. Nåväl jag är i behov av ytterligare pilar och undrar om vederbörande i varje fall vill ge mig en fingervisning till var dessa köptes.. /Christian
Publicerat November 4, 201015 yr kanske hade något att göra med denna annons? http://www.jaktsnack.se/index.php?showtopic=27441
Publicerat November 4, 201015 yr Författare Både ja o nej, Mackans 120:or har jag fått, nu var det 123:or som gällde, de har en bc på .510 G1 och 120:orna bara en på .485 G1, under tiden som denna tråd legat uppe har jag dock enligt devisen själv är bäste dräng scorat 3 askar med den, å andra sidan hindrar det inte att någon som vet var det finns fler kulor av sagda form berättar om det. Jag kan behöva fler. /Christian