Publicerat November 4, 201015 yr Hej.Är det någon som vet om några billiga och bra www sidor som säljer kolvar till sauer 202..
Publicerat November 5, 201015 yr Har din gått sönder?? Samma för mig i så fall. Jag hittade en spricka på vardera sida om pistolgreppet. Men jag kontaktade mitt försäkringsbolag. Jag kommer att få en ny kolv i bättre kolvkvalitét med fräst kindstöd och ett höj/sänkbart från kolvkam.se och en ny förstock i matchande trä. Totalt värde 14-15 000:- Detta till en kostnad av 1200:- i självrisk. Kolla med ditt försäkringsbolag! Trygg Hansa äger! Mvh John
Publicerat November 5, 201015 yr Har din gått sönder??Samma för mig i så fall. Jag hittade en spricka på vardera sida om pistolgreppet. Men jag kontaktade mitt försäkringsbolag. Jag kommer att få en ny kolv i bättre kolvkvalitét med fräst kindstöd och ett höj/sänkbart från kolvkam.se och en ny förstock i matchande trä. Totalt värde 14-15 000:- Detta till en kostnad av 1200:- i självrisk. Kolla med ditt försäkringsbolag! Trygg Hansa äger! Mvh John Sweet! Jag har också TH. Hoppas min kolv pajar snart den också. Har du något särskilt tillägg i försäkringen beträffande vapen? Jag har förutom den vanliga försäkringen någon form av allriskvariant som jag självklart inte har 100 koll på men jag fick nästa års försäkringsbrev igår så jag får väl hem och läsa på lite. Mvh. Fitzo
Publicerat November 5, 201015 yr Sweet!Jag har också TH. Hoppas min kolv pajar snart den också. Har du något särskilt tillägg i försäkringen beträffande vapen? Jag har förutom den vanliga försäkringen någon form av allriskvariant som jag självklart inte har 100 koll på men jag fick nästa års försäkringsbrev igår så jag får väl hem och läsa på lite. Mvh. Fitzo Då täcker den nog. Jag har trygga familjen, villa/hem+. Funkar ungefär som en drulle. Mvh John
Publicerat November 8, 201015 yr Då täcker den nog.Jag har trygga familjen, villa/hem+. Funkar ungefär som en drulle. Mvh John Lysande. Tackar för svaret. //Fitz