Publicerat November 6, 201015 yr Nu har jag sålt min kära Vixen. Tyvärr så är ju inte garderoben obegränsad. Matte. Ta väl hand om henne!
Publicerat November 7, 201015 yr Ska se till att hon har det bra och får många fina timmar ute i skogen
Publicerat November 7, 201015 yr Författare Ska se till att hon har det bra och får många fina timmar ute i skogen Kanon!
Publicerat November 7, 201015 yr Nu har jag sålt min kära Vixen.Tyvärr så är ju inte garderoben obegränsad. Matte. Ta väl hand om henne! Ouch!! Det måste ha gjort ont!! Man blir ju nyfiken på vad som är så bra, att man säljer Vixen?! Mvh/ En Vixenälskare
Publicerat November 7, 201015 yr Ouch!! Det måste ha gjort ont!!Man blir ju nyfiken på vad som är så bra, att man säljer Vixen?! Mvh/ En Vixenälskare Kan mula din nyfikenhet, finns inget så bra så det motiverar försäljning Men det var väl ingen nyhet iofs! Mvh!
Publicerat November 7, 201015 yr Kan mula din nyfikenhet, finns inget så bra så det motiverar försäljning Men det var väl ingen nyhet iofs! Mvh! +1