Publicerat November 6, 201015 yr Här är nu slidan färdig till kniven rötad bok,stabbad masur, mässing. Gjorde en typ som skyddar hela kniven när man bär den i bältet. Nu är den komplett så vill någon ha den så är det fortfarande 1200 kronor. Bladet är 7,5 cm långt kolstål. Vad tycker ni?? mvh Kimmo Lilja
Publicerat November 6, 201015 yr Eller, vad faan. Tusen lappen prutat o klart Du är stollig! Jag vann ju dryga 2000kr på hästar ikväll, men tyvärr så finns det får många viktigare hål att stoppa dom i. Synd det, för den där är läcker super de luxe! Jag kommer att bli avis på den nya ägaren, jag lovar!
Publicerat November 6, 201015 yr Går det att boka den för tusenlappen? För finns den kvar den 25e så slår jag till direkt. Det där skaftet är bland det finaste jag sett, och då tror jag inte att bilderna gör den juste
Publicerat November 6, 201015 yr Riktigt fint Kimmo. Rötad bok är så snyggt, så det finns inte. . Slidan är riktigt fin oxå. Seved
Publicerat November 6, 201015 yr Författare Tack ska ni ha alla. Rötad bok är jäkligt snyggt. Seved vi måste boka en samman träffande snart. Har inte kunnat senaste tiden då jag fått hoppa in o jobba hela tiden. Ringer till dig någon dag så bestämmer vi något. För övrigt så är kniven SÅLD
Publicerat November 6, 201015 yr För övrigt så är kniven SÅLD attans. du har inte en ny på gång med rötad bok? eller kan man lägga en beställning?
Publicerat November 7, 201015 yr Författare Hej. Inget just nu men kommer göra fler när jag får inspiration med rötad stabbad björk,. mvh kimmo