Publicerat November 7, 201015 yr Satt och kollade runt lite och snubblade på detta klipp.. Tutan låter förjävla bra tycker jag! Mailat Mr Lindroth för att efterhöra vad han tycker då han garanterat vet vad det är.. Drog ett mail till gamecall med för att kolla om det är något de kan plocka hem. Ser rätt enkelt ut faktiskt! Mvh!
Publicerat November 7, 201015 yr Satt och kollade runt lite och snubblade på detta klipp.. Tutan låter förjävla bra tycker jag! Mailat Mr Lindroth för att efterhöra vad han tycker då han garanterat vet vad det är.. Drog ett mail till gamecall med för att kolla om det är något de kan plocka hem. Ser rätt enkelt ut faktiskt! Mvh! Japp jag har fått 2st med olika ljud skickat till mig men ej hunnit o pröva dom skarpt än o dom låter ju mycket bra Mvh.
Publicerat November 7, 201015 yr Varifrån har du fått dem?Mvh! Ta hippen det är en kille från Norge som tillverkar dom Mvh.