Publicerat November 8, 201015 yr Änteligen är min egentillverkade kolv till min sako färdig... hur tycker ni att den ser ut ? Mvh Nille
Publicerat November 8, 201015 yr Precis som den jag har "gjort" till min Sako, ändamålsenlig och funktionell. /Christian
Publicerat November 9, 201015 yr Trevligt med hemsnidat Lite svårt att uttala sig om en stock utan att ha känt på den, personligen skulle jag kanske ha gjort lite fylligare pistolgrepp men du har naturligtvis gjort den för dina händer. Har du tänkt färga den på något sätt? Hoppas du blir nöjd med den på skjutbanan och i skogen cred för bra DIY
Publicerat November 9, 201015 yr Den är säkert funktionell men inte alls i min smak men det är ju din bössa.
Publicerat November 9, 201015 yr Hmm , inget jag skulle valt men det är du o inte jag som ska skjuta med bössan. Bra hantverk är det hur som
Publicerat November 9, 201015 yr Klart udda utseende men jag gillar att man har egna idéer utan sånt stagnerar värden Pistolgreppet ser väldigt långt ut och monte carlo stuket hade jag helst skippat, men som sagt skoj med folk som vågar sig utanför boxen och är du nöjd själv så är det toppen