Publicerat November 8, 201015 yr 32 år gammal, bor granne med barndomsvännen AndreasA vid S:T Eriksplan i Stockholm, känner även Rodent sedan ett antal år tillbaka och vi 3 tog jägarexamen tillsammans. När jag inte arbetar med mitt egna företag så tar jag varenda ledig stund som finns för att vara ute i naturen och då alltid med ett fiskespö i handen. Nu hade jag tänkt att då och då byta ut fiskespöet mot en bössa men det har varit lättare sagt än gjort att komma med i ett jaktlag som ligger inom rimlig restid från hemmet så därför är jag jätteglad att from denna sommar fått möjligheten att komma med i ett lag och det är också då intresset tagit fart på allvar. Fisket har nu fått göra plats för jakten... Nu behöver jag bara mer timmar på dygnet och mer dagar på året:) Snart 50 poster och jag är med "på riktigt"...
Publicerat November 9, 201015 yr Nu får Mbbohman det jobbigt... Knatte, Fnate och Tjatte... Vem är vem? Välkommen min vän! Högaktningsfullt. /C
Publicerat November 9, 201015 yr Nu får Mbbohman det jobbigt... Knatte, Fnate och Tjatte... Vem är vem? Välkommen min vän! Högaktningsfullt. /C Ingen fara... Andreas har jag låtit märka i pannan med hjälp av Nora, du kånkar runt med min 375'a så då blir det bara ett stanbarn kvar Välkommen Fredrik, du blir med på Virå 22/12 va? Du behöver inte vara orolig för att vi ska klanka på dig om du råkar missa nåt skott. Vi är vana med Andreas som sprider sina skott som en sämre hagelbössa
Publicerat November 9, 201015 yr Välkommen Fredrik, du blir med på Virå 22/12 va? Du behöver inte vara orolig för att vi ska klanka på dig om du råkar missa nåt skott. Vi är vana med Andreas som sprider sina skott som en sämre hagelbössa Jaja, 2008-2009 hade jag lite "otur" med skyttet. I år är jag på banan Erkänn nu att jag inte sköt alltför illa sist i simulatorn? Hade faktiskt bara en "träd-träff". Min bössa smäller i alla fall när jag trycker av...
Publicerat November 9, 201015 yr Min bössa smäller i alla fall när jag trycker av... Nu hör jag jääävligt dåligt här nere på min kant
Publicerat November 9, 201015 yr Nu hör jag jääävligt dåligt här nere på min kant Har du blivit döv av allt klickande?
Publicerat November 9, 201015 yr Hej och hjärtligt välkommen till "stolle-land"! Inte min stardardhälsning, men med dina vänners kommentarer så tyckte jag att mitt tillfälliga smeknamn på forumet passade alldeles perfekt!
Publicerat November 9, 201015 yr Välkommen hit! Ja du verkar ju känna en del av "stollarna" redan så då förstår du hur tonen är här
Publicerat November 9, 201015 yr Hej & välkommen Fredrik. Du ska inte bry dig om vad Bohman skriver för det gör ingen annan heller. Han är bara avundsjuk för Andreas sköt bättre än vad han gjorde i Virå.
Publicerat November 9, 201015 yr Författare Tack för det varma välkomnandet:) Klart jag är på plats i Virå, ni måste ju ha en rookie med er som fyller på ammo, hämtar mat, dryck och bjuder er på ett gott skratt när kulorna tar lite här och där. Ska bli superkul och framförallt jävligt intressant... Upp till bevis mellan Orjant, Andreas och Mbbohman den 22:a. "Battle of the titans" kanske är ett passande namn. Känner ni pressen killar? PS: Att Andreas har en bit kvar till Cesar (han som pratar med hundar) har jag vetat i 20 år...
Publicerat November 10, 201015 yr PS: Att Andreas har en bit kvar till Cesar (han som pratar med hundar) har jag vetat i 20 år...