Publicerat November 9, 201015 yr Jag heter Per och faller sedan 2år in i kategorin gubbe. Bor i Ljungby (Småland). Jagar främst gris, älg och fågel. Har jagat i 17år och en gång i tiden utbildat mig inom jakt och viltvård.
Publicerat November 9, 201015 yr Välkommen Då bor vi inte långt ifrån varandra bor mellan Lagan och Vittaryd. \Mats
Publicerat November 9, 201015 yr tjena Per! du hade redan skrivit en presentation såg jag nu.... Välkommen är väl rätt början! Per och jag jagar i samma jaktlag och jag lever bokstavligen på Per eftersom han alltid (nästan) ser till att jag hamnar på rätt pass Per är årets hjälte vad gäller älgjakten, resten får han själv berätta! kul att du sökte dig hit. mvh Kalle
Publicerat November 10, 201015 yr Författare VälkommenDå bor vi inte långt ifrån varandra bor mellan Lagan och Vittaryd. \Mats Med Norrlands mått mätt är vi ju grannar
Publicerat November 10, 201015 yr Författare Per är årets hjälte vad gäller älgjakten, resten får han själv berätta!kul att du sökte dig hit. mvh Kalle Någon hjälte vill jag inte påstå att jag är men det blev en lyckad jakt måste jag säga.
Publicerat November 12, 201015 yr Jag heter Per och faller sedan 2år in i kategorin gubbe. Bor i Ljungby (Småland).Jagar främst gris, älg och fågel. Har jagat i 17år och en gång i tiden utbildat mig inom jakt och viltvård. Vid vilken ålder blir man gubbe?
Publicerat November 12, 201015 yr Vid vilken ålder blir man gubbe? 30 tror jag. kärring efter 25, varför vet jag inte. /Kalle
Publicerat November 12, 201015 yr Författare 30 tror jag.kärring efter 25, varför vet jag inte. /Kalle Så rätt, så rätt
Publicerat November 12, 201015 yr Så rätt, så rätt Jisses.... Och varför blir kvinnor käringar redan vid 25? Är vi verkligen SÅ illa?
Publicerat November 12, 201015 yr Välkommen hit då du självutnämnde gubbe Gubbe vid 30 tror jag inte ett dugg på, själv fyller jag snart tjugonitton och vet fortfarande inte vad jag ska bli när jag blir stor Damers ålder aktar jag mig för att kommentera men det finns ju bästföredatum........
Publicerat November 12, 201015 yr Författare Jisses.... Och varför blir kvinnor käringar redan vid 25? Är vi verkligen SÅ illa? Män mognar som vin, de blir bara bättre med åren. Kvinnor mognar som mjölk, de blir bara surare och surare :P
Publicerat November 12, 201015 yr Män mognar som vin, de blir bara bättre med åren.Kvinnor mognar som mjölk, de blir bara surare och surare :huh: tror inte jag visar den raden här hemma nej...
Publicerat November 12, 201015 yr Författare tror inte jag visar den raden här hemma nej... Är du inte man i ditt eget hus
Publicerat November 13, 201015 yr Är du inte man i ditt eget hus Det är han säkert, han vill bara inte hamna på sjukhus....
Publicerat November 13, 201015 yr Män mognar som vin, de blir bara bättre med åren.Kvinnor mognar som mjölk, de blir bara surare och surare Hörrudu, snorvalp, vissa viner blir bara surare och surare med åren... det gäller att ha rätt vin om det ska lagras och bli bättre. Mjölk blir dessutom sur av ungt dåligt vin....