Publicerat November 10, 201015 yr Kort samanfattat. Henrik eliasson heter jag och är 24år. Jag bor på en liten ort som heter Björketorp i västra götaland! 195 centimeter lång och pendlar mellan 110-118 kilo! Jobbar som licenssvetsare på fjärrvärme i Varberg mestadels, men är också ute på resejobb med jämna mellanrum. Jakt har funnits med mig hela livet. Så man har suttit och huttrat på pass sedan barnsben. Äger en vapengaderob på 4 bössor,Nikko hagelbock .12 Tikka kombi 12 .222(pipväljare) Husqvarna helstock 30-06 och en Varberger i samma kaliber. Bågjakt är för mig ett brinnande intresse,hoppas på att det blir tillåtet att jaga småvilt här i sverige snart. Har en Bear Lights out båge som jag skämmer bort med div tillbehör. Ja,va mer finns det? Min vision är att gå i pension som 55 årig vapensmed! MVH
Publicerat November 10, 201015 yr Hej och hjärtligt välkommen till detta eminenta forum! Vapensmed? Se där... Det dräller det väl inte av idag? Hoppas det blir dom du tänkt. =)