Publicerat November 10, 201015 yr Hej jag har funderat på att testa såna men det finns ju lite olika märken. Har ni några bra referenser?
Publicerat November 10, 201015 yr Hej jag har funderat på att testa såna men det finns ju lite olika märken. Har ni några bra referenser? Jag har testat ett par men kommer inte ihåg märket men kostade runt 400 kr för ett halvår sedan:) Jag tyckte dem funkade över förväntan men batteritiden var kort, hjälpte inte att köpa nya batterier räckte inte mer än en timme, men mer behöver inte jag:) Drar igång dom där när det börjar bli outhärdligt så överlever fötterna och humöret går upp igen MVH
Publicerat November 11, 201015 yr Kolla med Mia nästa gång ni kör på Låttra, hon hade ju såna där värmestrumpor eller sulor.
Publicerat November 16, 201015 yr Här har du en modell. http://www.blocket.se/blekinge/Fotvarmare_...?ca=1_7&w=3
Publicerat November 18, 201015 yr Jonsson det blev ett par såna. Får vi se om dom funkar Ok! Mina funkar då iaf!
Publicerat November 18, 201015 yr Annars så lite värmetråd ifrån claes olson eller handtagsvärmare till mc +1 rulle tejp och 2 batterihållare så är saken biff. =)