Publicerat November 11, 201015 yr Tjeena jag undrade om någon har några erfarenheter eller åsikter om Widforss jägarexamens intensivkurser? Jag fick syn på deras bra priser och blev intresserad eftersom det är så fruktansvärt dåligt utbud med studiecirklar på gotland..
Publicerat November 11, 201015 yr hejsan! vet inte hur widforss kurs är men jag gick hos hunt.se 3dagar alla klara teorin lycka till....
Publicerat November 11, 201015 yr Författare hejsan!vet inte hur widforss kurs är men jag gick hos hunt.se 3dagar alla klara teorin lycka till.... Det såg lika intressant ut det. Hur mycket läste du innan ungefär??
Publicerat November 11, 201015 yr jag läste väl i en månads tid ett par kvällar i veckan ca. läste och skrev noteringar som jag tyckte va intressanta bara för att det skulle fastna lättare. ju mer man läser ju lättare blir det..
Publicerat November 11, 201015 yr Kan också rekomendera Hunt. Alla klarade teorin då jag gick där för några veckor sedan, dock efter omskrivning söndag morgon för en deltagare. Vet inget om Widforss men de är säkert bra de också. Läsa på innan måste man dock göra samt se till att övningsskjuta (gärna med instruktör så klart), det ingår INGA skytteövningar utan endast uppskjutning.