Publicerat November 12, 201015 yr Hade i höstas här mitt under mina tankar kring ny hund ynnesten att få jaga för en förträfflig och för mig helt nya blandras - Tysk Jaktterrier/gråhund. har tidigare här sett att de diskuterats och jag har fått veta att denna lilla skapelse jag fick se i action kommer ifrån samma herre som jag hittade ett reportage om på internet. Är det någon som har än mer erfarenhet av gråtyskar? eller kanske rent av har kontakt med denna Mats eller vet om han eller någon annan planerar valpar till nästa år... skulle gärna både vilja se mer av hundarna samt börja leta efter lämpligt ställe att få tag i en valp!
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.