Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Äntligen en åtelkamera

Featured Replies

Publicerat

Vet ju att jag har en välbesökt åtel och visst, har väl lyckats skjuta en del grisar på den men skulle ju vilja ha bättre koll på vilka djur som är där och framför allt när. Nu har jag fått låna en åtelkamera och riggade upp den och det blev vinst redan första dygnet! :D

post-3128-1289571062_thumb.jpg

post-3128-1289571078_thumb.jpg

Dedär som ränderna är på väg ur ser ju väldigt smakliga ut... Ska nog ordna med ett möte! :lol:

Publicerat

Kul med kamera Peter.

Måste säga att jag är lite avis på er som har svin hemma, eller ja det har ju jag med, men jag menade vildsvin på jaktmarken.

Skjut dig en 40-kilos och helgrilla med några polare.

Publicerat

Det är både kul och smidigt med kamera.....:huh:

Publicerat

Åtelkamera är A och O för en lyckad åteljakt! Fina matgrisar på första bilden som kan väga ca 35kg.

Publicerat
  • Författare

Kameran är ju ett fantastiskt hjälpmedel!

På söndag ska jag packa upp ett annat fantastiskt hjälpmedel... Ensilerad ärt/havre! Det borde dra ordentligt med grisar och det ska då bli extra spännande att vittja minneskortet i kameran. Ska också försöka få till inte fullt så ljusa bilder, kameran kanske pekar för mycket neråt, kanske i kombination med att åtelbelysningen också går igång. Man ser ju ordentligt vad det är för nå't men lite snyggare bilder gör ju inget.

Publicerat
Kameran är ju ett fantastiskt hjälpmedel!

På söndag ska jag packa upp ett annat fantastiskt hjälpmedel... Ensilerad ärt/havre! Det borde dra ordentligt med grisar och det ska då bli extra spännande att vittja minneskortet i kameran. Ska också försöka få till inte fullt så ljusa bilder, kameran kanske pekar för mycket neråt, kanske i kombination med att åtelbelysningen också går igång. Man ser ju ordentligt vad det är för nå't men lite snyggare bilder gör ju inget.

Kan fungera bra men jag har haft bäst lycka med majs