Publicerat November 12, 201015 yr Nu har jag monterat nya kolven på min studsare. Hittade ju sprickor i pistolgreppet under älgjakten. Kontaktade mitt försäkringsbolag och dom gick med på att byta kolven. Även att montera en justerbar kolvkam på den nya kolven också. (Dock inte monterat ännu. Väntar med det till efter älgjakten.) Först ett par bilder på gamla kolven.
Publicerat November 13, 201015 yr Får man nån gång pengar över så blir det sauer... Var kolvkammen höjbar från fabrik?
Publicerat November 13, 201015 yr Författare Får man nån gång pengar över så blir det sauer... Var kolvkammen höjbar från fabrik? Nej, den eftermonterades när den var ny. Detta ska göras även på den nya kolven men på ett annat sätt för att passa med kindstödet.
Publicerat November 16, 201015 yr Uj uj uj uj uj... vad fint! Sauer ftw!!! Är sjukt nöjd med min lilla 308a. //Fitzo
Publicerat November 16, 201015 yr Författare Uj uj uj uj uj... vad fint!Sauer ftw!!! Är sjukt nöjd med min lilla 308a. //Fitzo Kan bara hålla med! Jag är sanslöst nöjd med sauern.