Publicerat November 13, 201015 yr Känner ni till ngn jacka som är fodrad för minusgrader? Tycker de flesta jackor verkar vara gjord för jakt på hösten (tunnt foder) och kräver underställ, tröja & fliströja när det drar sig ner under -5 C. Skulle vara trevligt med en jacka som är lite mer ordentligt fodrad så man inte behöver packa alla dessa lager med textiler under jackan.
Publicerat November 13, 201015 yr jag skulle nog satsa på flerlagersprincipen för de funkar riktigt bra:)
Publicerat November 13, 201015 yr Jag kapar tråden lite med en fråga. Jag är på jakt efter en snöcammo jacka som är fodrad
Publicerat November 16, 201015 yr Känner ni till ngn jacka som är fodrad för minusgrader?Tycker de flesta jackor verkar vara gjord för jakt på hösten (tunnt foder) och kräver underställ, tröja & fliströja när det drar sig ner under -5 C. Skulle vara trevligt med en jacka som är lite mer ordentligt fodrad så man inte behöver packa alla dessa lager med textiler under jackan. Jag köpte haradls eller va de hette på engelsons. riktigt varm jacka, sen när man sitter på pas länge så fryser man i alla kläder, men den jackan rekomenderar jag:)