Publicerat November 15, 201015 yr Hej, Har varit på jakt efter en enkel opretantiös skjutbana där jag skulle kunna träna lite kulskytte och skjuta in bössorna vid behov. Sollentuna Skytteförening har en bana som verkar perfekt för mina behov, dock så verkar det som de kräver en referens av befintlig medlem för att godkänna medlemskap. Är det någon här inne som är medlem och skulle kunna tänka sig ställa upp? Skicka PM så kan vi prata med via mail eller telefon. MVH Martin
Publicerat November 15, 201015 yr Hej, När jag mailade dom innan sommaren så var det snabba svar. Efter ha skickat in ansökan så har det varit tyst. Hoppas att det gåt bättre för dig.
Publicerat November 15, 201015 yr Jag hakar på den här tråden med en egen fråga. Jag vet nämligen inte om jag är medlem i nämnda förening. Jag har varit sedan länge, men har inte varit där på 2-3 år. Det senaste medlemskortet jag hittade är från 2008. Det är frun som betalar räkningarna och hon säger bara att: har det kommit någon räkning, så har hon betalt. Finns det någon medlemsmatrikel online eller kontaktuppgifter till någon man kan fråga? Mvh/
Publicerat November 15, 201015 yr Författare Jag hakar på den här tråden med en egen fråga. Jag vet nämligen inte om jag är medlem i nämnda förening. Jag har varit sedan länge, men har inte varit där på 2-3 år. Det senaste medlemskortet jag hittade är från 2008. Det är frun som betalar räkningarna och hon säger bara att: har det kommit någon räkning, så har hon betalt.Finns det någon medlemsmatrikel online eller kontaktuppgifter till någon man kan fråga? Mvh/ Finns en postadress... Inte mail eller tel.