Publicerat November 15, 201015 yr Jag var på XXL i Bromma idag och köpte en flaska Norma200 för 285 spänn! Härligt! - en femtiolapp lägre än på Walter Borg - cirka 10 minuter hemifrån - öppet till 20:00 vardagar, 18:00 helger Börjar gilla detta...
Publicerat November 15, 201015 yr Jag var på XXL i Bromma idag och köpte en flaska Norma200 för 285 spänn! Härligt! - en femtiolapp lägre än på Walter Borg - cirka 10 minuter hemifrån - öppet till 20:00 vardagar, 18:00 helger Börjar gilla detta... Lyx... jag hade nöjt mig med de 10 minuterna om det var så. /Kalle
Publicerat November 15, 201015 yr Det verkar som att det faktiskt finns fördelar med att bo i Stockholm ändå
Publicerat November 15, 201015 yr Lyx...jag hade nöjt mig med de 10 minuterna om det var så. /Kalle Samma här //
Publicerat November 15, 201015 yr Visst lät det som ett OK pris men tycker det är det lite roligt hur prismedvetna alla är på just krut hur många kilo förbrukar genomsnitts skytten tro Själv skjuter jag rätt mycket men krut kontot är försvinnande litet om jag ser till helheten, retar mig mest på det dåliga urvalet av laddkomponenter i mina trakter
Publicerat November 15, 201015 yr Visst lät det som ett OK pris men tycker det är det lite roligt hur prismedvetna alla är på just krut hur många kilo förbrukar genomsnitts skytten tro Själv skjuter jag rätt mycket men krut kontot är försvinnande litet om jag ser till helheten, retar mig mest på det dåliga urvalet av laddkomponenter i mina trakter Njae men det det har väl med priserna att göra samt den inkomst man har hur mycket man har råd att skjuta så visst kan man få vara prismedveten. Har själv problem med dåligt urval av komponenter i trakten, måste åka till torsbo för att handla en dunk N160 samt vettiga tändhattar.