Publicerat November 17, 201015 yr Hej är på jakt efter en antenn till hundenheten någon som vet var man kan köpa det ! förr fanns det ju att köpa över allt på blocket nu hittar jag det ingenstanns ? allså en antenn som du kunde sätta på den första modellen där kontakten sitter rakt under sändaren tacksam för svar !
Publicerat November 17, 201015 yr Hej är på jakt efter en antenn till hundenheten någon som vet var man kan köpa det ! förr fanns det ju att köpa över allt på blocket nu hittar jag det ingenstanns ? allså en antenn som du kunde sätta på den första modellen där kontakten sitter rakt under sändaren tacksam för svar ! Det är samma antenn som på handenheten, så kolla på Hylte lantmän eller liknande...
Publicerat November 17, 201015 yr Hej är på jakt efter en antenn till hundenheten någon som vet var man kan köpa det ! förr fanns det ju att köpa över allt på blocket nu hittar jag det ingenstanns ? allså en antenn som du kunde sätta på den första modellen där kontakten sitter rakt under sändaren tacksam för svar ! Har en handenhetsantenn över som vart påskruvad en gång. PM:a ett bud om du är intresserad.
Publicerat November 17, 201015 yr Författare Det är samma antenn som på handenheten, så kolla på Hylte lantmän eller liknande... Hej QUOTE när man hänger hundenheten i halsband behöver man ju en antenn som är vinklad typ 90grader som sen går upp vid halsbandet var ju ett par som sålde det på blocket förr inget du känner igen ? mvh isser
Publicerat November 17, 201015 yr Hej QUOTE när man hänger hundenheten i halsband behöver man ju en antenn som är vinklad typ 90grader som sen går upp vid halsbandet var ju ett par som sålde det på blocket förr inget du känner igen ? mvh isser Kolla här under Hundar/ Koppel & Halsband: http://www.frtab.se/
Publicerat November 19, 201015 yr Författare Kolla här under Hundar/ Koppel & Halsband: http://www.frtab.se/ Tack o bock min vän just vad jag sökte god jakt lycka ! ! ! Skaan