Publicerat November 19, 201015 yr fundera att köpa mej ån tocken mobil men en sak att läsa om den en annan är ju fråga såna som har den så vad anser ni som är en så nått att investera i eller finns nått som är bättre
Publicerat November 19, 201015 yr Har bara andrahandsinformation från arbetskamrater då många har blivit påtvingade den på jobbet. Det är inga glada tillrop direkt, sen kan man nog sålla bort en del av dom rena handhavande fel. Ett återkommande problem är skärman, den är väldigt liten för att vara pekskärm vilket ställer till det om man inte har tandpetar fingrar, samma sak med tangentbordet.. Om jag inte minns helt fel så saknas möjligheten att uppdatera Android med så man får dras med en gammal version.
Publicerat November 19, 201015 yr Författare Har bara andrahandsinformation från arbetskamrater då många har blivit påtvingade den på jobbet.Det är inga glada tillrop direkt, sen kan man nog sålla bort en del av dom rena handhavande fel. Ett återkommande problem är skärman, den är väldigt liten för att vara pekskärm vilket ställer till det om man inte har tandpetar fingrar, samma sak med tangentbordet.. Om jag inte minns helt fel så saknas möjligheten att uppdatera Android med så man får dras med en gammal version. ok har ju bara pillat på dummyexemplar och det säger ju inte mycket om hur den funkar
Publicerat November 19, 201015 yr Skärmen har den storleken den har pga att det fanns ett stort behov i det segmentet. Navigeringen är mycket god med tanke på begränsningarna man har på en så pass liten skärm, dock föredrar jag stora skärmar. Det går utmärkt att uppdatera mjukvaran från 1.6 till 2.1 via webben på sonyericsson. Det utfällbara tangentbordet funkar riktigt bra om man inte har falukorvar till fingrar Sen är givetvis smaken som baken... Själv har jag haft en X10 (den stora) sedan långt innan den gick att köpa och det kommer att krävas en ganska häftig telefon innan jag byter!
Publicerat November 19, 201015 yr Det går utmärkt att uppdatera mjukvaran från 1.6 till 2.1 via webben på sonyericsson. Så ska det givetvis vara, får skylla min otydlighet på feberyra. Men sen är det tyvärr stopp enligt SE. När det gäller storleken. Visst är luren liten och smidig, inte alls som andra smartphones, hade dom bara tänkt på att skicka med en pekpenna (med fäste i luren) så hade det problemet aldrig funnits. Sen beror ju mycket på vilka krav man har, min telefon ska agera som en förlängning av datorn så man slipper släpa med den överallt.
Publicerat November 19, 201015 yr Har själv X10 mini, inte pro. Är supernöjd. Förstår inte hur man kan vara besviken på den. Har man inte vedträn eller falukorvar till fingrar så funkar den.
Publicerat November 19, 201015 yr Märkligt..jag har X10 Mini pro...och falukorvsfingrar...men har inga problem att använda vare sig skärmen eller tangentbordet. Den har dessutom klarat sig igenom jaktsäsongen så här långt utan problem, fast den blivit både fuktig, skitig och blodig. Jag sitter nöjd till 100% med den luren, så köp är mitt råd.
Publicerat November 19, 201015 yr Jag köpte en för någon vecka sedan helt nöjd och tycker inte det är störande liten skärm eller tangentbord köpte den just för att jag önskade en liten lur, men har väl lite feminina händer Kan återkomma efter januari har den då överlevt toppjakten är det en bra telefon för har sabbat rätt många telefoner i kylan med kondens och väta.
Publicerat November 19, 201015 yr Författare kan meddela att jag nu har inhandlat en x10 mini pro 2.1 och med tilläggsförsäkring så nu börjar stresstestet
Publicerat November 19, 201015 yr Kan återkomma efter januari har den då överlevt toppjakten är det en bra telefon för har sabbat rätt många telefoner i kylan med kondens och väta. min ballar ur bara man går in i badrummet efter någon har badat, satt på pass i minus grader för en par helger sedan och det va inte heller någon höjdare för skärmen och den drar fruktansvärt med batteri
Publicerat November 19, 201015 yr Märkligt..jag har X10 Mini pro...och falukorvsfingrar...men har inga problem att använda vare sig skärmen eller tangentbordet. Vilket innebär att den är riktigt grym. Har själv 'prinskorvar' och den har tagit sig igenom 20-40 minusgrader i 4 veckor nu, arbetandes ute i Lapplandsskogarna samt X antal veckors sur jakt i mellansverige... Så, mellan Crowfear och mig, verkar detta vara en ypperlig telefon Peace, po183
Publicerat November 20, 201015 yr har haft min sen den kom ut och kan säga att enda nackdelen som jag har märkt är batteritiden:/ men jag ger telefonen 4 av 5 iallafall:)