Publicerat November 19, 201015 yr Var väl dax att gå med på forumet efter att ha kollat läget ett tag . Jag heter Sven Martin är 42 år och bor och jagar i Landvetter. Har en jagande hustru och 2 tonårsbarn och 3 hundar. Hundarna är 1 Strh Vorsteh hane 2,5 år och 1 Öst laika tik 9 år och 1 Öst Laika tik valp 7 mån. Jag har växt upp med jakten på föräldra gården där jag bor och tog själv jägarexamen -89. Jagar allt från skator med 22:an till älg och gris med 338wm. Är kontaktperson och eftersöksjägare i området,så det blir en hel del jakt och träning med hundarna. Träningen av Vorstehn får hustrun stå för då hon är den som har tålamodet med det skäggiga monstret . Har även ett stort vapen intresse och tycker det är kul med att prova lite olika kalibrar och bössor, tappat räkningen på bössorna som passerat igenom vapenskåpet . Har väl någon favorit som står kvar sedan -94. Tja det var väl en liten presentation av mig. //Svenne