Publicerat November 22, 201015 yr Ska nu skaffa mig en ny pannlampa för eftersöken. Har kollat en del på Silva alpha 6 men vet ej om lampan motsvarar priset. Skulle behöva tips på andra lampor som kan vara lämpliga, pris är egentligen ointressant Fidde
Publicerat November 23, 201015 yr Ska nu skaffa mig en ny pannlampa för eftersöken.Har kollat en del på Silva alpha 6 men vet ej om lampan motsvarar priset. Skulle behöva tips på andra lampor som kan vara lämpliga, pris är egentligen ointressant Fidde jag köpte en nova från Keybone här på forumet som gör natt till dag. Kalle
Publicerat November 23, 201015 yr Här är en billig variant som lyser otroligt bra, beställde en och fick den på knappt 2veckor. Väldigt prisvärd tycker jag. http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.29489
Publicerat November 23, 201015 yr Kör med Mila Zenith som jag köpt från Keybone, nu ligger dom dessutom riktigt bra i pris har jag hört. Kolla med honom får du se.
Publicerat November 23, 201015 yr jag kommer kanske inte ihåg riktigt men det är en mila och den lyser som fan! hör med Keybone om det är aktuellt , det gick väldigt smidigt. Kalle
Publicerat December 19, 201015 yr Köp en mila eller silva! Själv kör jag med en silva 480 och är nöjd med min, men drar rätt mycket batteri om man ska gå en hel natt... Mvh