Publicerat November 23, 201015 yr Jag sköt en fin bock på premiären och jag misstänkte att den kunde hålla medaljklass så jag sågade den inte. Det visade sig nu när jag fick den bedömd att det var en silvermedalj(118.6p) Men jag vet inte riktigt vad det bästa sättet att fästa den vid en troffé sköld är och jag vill gärna ha den hel om det går. Så tänkte bara höra om det var nån annan som har erfarenhet med det och om det finns några bilder? Mvh
Publicerat November 23, 201015 yr Det går bra att sätta fast den med en lång träskruv med rejäla gängor. Förborra i plattan och ett litet hål i skallen (mitt under hjärnan liksom) och sedan är det bara att skruva fast den.
Publicerat November 24, 201015 yr Författare Det går bra att sätta fast den med en lång träskruv med rejäla gängor. Förborra i plattan och ett litet hål i skallen (mitt under hjärnan liksom) och sedan är det bara att skruva fast den. Ok, tack för tipset. Räcker det med en skruv för att hålla upp den eller ska jag köra på en till brevid den andra?