Publicerat Februari 15, 200620 yr Tjenis! Fick tips om detta forum från Rappen, Verkar ju vara ännu ett kanon forum. Happ vad pysslar jag med då. Ja jag jobbar inom missbruksvården, å fritiden går oavkortat till jakt å viltvård. jag pysslar mest med rävjakt, skjuter dom på åtel eller fångar dom i snara, jag är även instruktör för utbildning av användning för fotsnara. Går även i väntans tider,på att valpen ska komma, jag har beställt en Tysk jaktterrier som jag kommer att använda till jakt på det mesta ;D Skitjakt på er!!!!!!!!!
Publicerat Februari 15, 200620 yr Välkommen Rävjägarn. Kul med ännu en snarjägare på forumet, var kommer du ifrån ? Har snarfångsten varit lyckad iår, för mig går det tungt... ingenting i morse heller :'(
Publicerat Februari 15, 200620 yr Välkommen Rävjägarn.Kul med ännu en snarjägare på forumet, var kommer du ifrån ? Har snarfångsten varit lyckad iår, för mig går det tungt... ingenting i morse heller :'( Kommer i från norrfjärden/Piteå, ja det går segt med snarorna, har ju varit så märkligt väder, regn,snö, reg, osv, men jag la i lördags, 5 snaror, söndag satt det en liten tik i en av dom, sedan hade en räv ståt å trampat framför en annan å sedan vänt, måndags hade en trampat i en , men den löste aldrig ut , men räven verkade inte ha märkt av den itan gick lugnt vidare. i morse va det inget, men i morron kanske.... ;D
Publicerat Februari 15, 200620 yr Hej och välkommen alltid lika kul med dessa rävjägare, det händer ju lite hos er tyskjakterriern när får du den? har själv en på 5 mån kanon roliga hundar
Publicerat Februari 15, 200620 yr Hej hej och välkommen! Blev det någon räv dagen efter jag hade varit och klampat i området?
Publicerat Februari 15, 200620 yr Hej hej och välkommen! Blev det någon räv dagen efter jag hade varit och klampat i området? hehe nä idag var det ingen räv, men i morron åker dom dit...........eller inte ;D
Publicerat Februari 17, 200620 yr Hej och välkommen alltid lika kul med dessa rävjägare, det händer ju lite hos er tyskjakterriern när får du den? har själv en på 5 mån kanon roliga hundar jag får min lilla tyska jaktterror ;D i april/maj om allt går som det ska.