Publicerat November 26, 201015 yr Författare Låter ju intresant det där, står ju inget om va det kostar Det kostar inget mig veterligen. Det är väl stövarföreningen som ordnar med det och har fått SCA att ställa upp med mark.
Publicerat November 30, 201015 yr är det någon härifrån som ska på jakten? Det lät intresant men efter det som hände i lördags så får jakten ligga nere ett tag för mig
Publicerat December 2, 201015 yr Det lät intresant men efter det som hände i lördags så får jakten ligga nere ett tag för mig ok. vet själv inte om jag hinner fara men kul blir det säkert för dom som far. är de någon annan som tänker fara på jakten?
Publicerat December 2, 201015 yr Författare ok.vet själv inte om jag hinner fara men kul blir det säkert för dom som far. är de någon annan som tänker fara på jakten? Jag hade tänkt att fara dit!
Publicerat December 3, 201015 yr jag hade själv tänkt fara men det blir inte imorgon hade säkert blivit kul och träffa nytt folk å få höra ett riktigt drev om det blir något imorgon.
Publicerat December 3, 201015 yr Författare jag hade själv tänkt fara men det blir inte imorgon hade säkert blivit kul och träffa nytt folk å få höra ett riktigt drev om det blir något imorgon. Ok! Då vet jag det! Visst hade det varit trevligt.