Publicerat November 28, 201015 yr Synnerligen smarta lösningar enligt mottot everything is optional Måste nog skaffa mig en chassiebössa framöver /Mike
Publicerat November 28, 201015 yr Dinky toy gun, jag kan verkligen se en Amerikan någonstans i Astan som letar efter rätt pipa till rätt slutstyckshuvud Men visst en tubegun eller någon annan variant av en chassipang är helt klart intressant. För militärt bruk, fullt implementerad är en MRAD helt klart ett otroligt vasst verktyg, tänk bara på hur man kan gå från 7,62 för stadsnära arbete till 338LM när det är lite distanser och hela tiden ha samma ergonomi, samma sikte, samma trycke. Det är och kommer att bli framtiden, tom AI har ju en modell som matchar denna. /Christian
Publicerat December 5, 201015 yr Ett våldsamt habegär har slagit mig likt en käftsmäll från Tyson....Packad med smarta lösning, förpackad med ett grymt utseende...vill ha en sån nu! Ett fruktansvärt smart vapensystem som bygger på att man i fält ska kunna modifiera själv utan avancerade verktyg, Me like