Publicerat Februari 15, 200620 yr Hej jag har en tunnelfälla . och jag undrar om man kan ha halm på golvet i tunnel fällan ????? eller ska jag har jord på golvet ????? vad har ni på erat golv i era tunnelfällor ?????sen kan ni kanske ge mig några bra tips om hur jag kan få i gammel-räven i fällan .
Publicerat Februari 18, 200620 yr Nog är det bra med halm i fällan, det drar till sig sork å små möss, å på så sätt blir fällan mer attraktiv för räven.
Publicerat Februari 18, 200620 yr Hej jag hadde tänkt lägga halm under fällan så det drar till sej möss .men tror ni att dom vågar sig inn om jag har halm på golvet ???? ???
Publicerat Februari 18, 200620 yr Min kompis har fångat bra med räv i tunnelfällorna och han har samma material som det ligger utanför. Då blir räven inte lika misstänksam! Lycka till //"TB"
Publicerat Maj 15, 200619 yr jag håller på att fixa rävfällan och vad ska jag ha i fälla på golvet ( en tunnelfälla) vad är bäst jord eller mossa ??? om jag lägger jord på golvet kanske golvet ruttnar ska jag lägga nåt i mellan golvet och jorden tex en trä skiva;papp,plåt ect HUR SKA JAG GÖRA ??? VAD SKA JAG LÄGGA PÅ GOLVET I FÄLLAN ???mvh nisse
Publicerat Maj 18, 200619 yr jag håller på att fixa rävfällan och vad ska jag ha i fälla på golvet ( en tunnelfälla) vad är bäst jord eller mossa ??? om jag lägger jord på golvet kanske golvet ruttnar ska jag lägga nåt i mellan golvet och jorden tex en trä skiva;papp,plåt ect HUR SKA JAG GÖRA ??? VAD SKA JAG LÄGGA PÅ GOLVET I FÄLLAN ???mvh nisseFörsök få likadant material på golvet som finns i omgivningen runt fällan...tex löv,mossa,jord eller vad du har för material som fällan står på.
Publicerat Juni 5, 200619 yr håller på att fixa en rävfälla , håller på med en tramp-platta som jag har satt i fälla meN jag få inte riktigt till det , jag måste trycka så hårt på tramp-plattan för att fällan ska lösas ut , hur ska jag fixa det så det utlöser LÄTT ?? ???????????utan att man måste trycka så hårt ???`