Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Åtelkamera

Featured Replies

Publicerat

Goddag jaktvänner,

Ska inköpa en åtelkamera till jul och är helt grön på åtelkameror, någon som har tips om bra modeller eller vilka man ska undvika?

Har möjligheten att fixa från Cabelas så vet ni om priserna skiljer sig mycket? Där finns allt från några hundalappar till flera tusen.

Tänke mig en med bra kvalité och bra bilder. Inget skräp.

Tack på förhand.

Stisse

Publicerat

Har en från Cabelas, den fungerar mycket bra. IR.

Enda (minus) är väl batteritiden när det är kallt, men det kanske inte skiljer mot andra? Vad vet jag.

Ska kolla modell till dig senare.

Publicerat

Kolla gamla inlägg på min blogg. Där finns lite bilder från årtelkamera. Annars pm med din mail så kan jag skicka lite bilder.

/ Kent.

Publicerat

Jag har en scoutgard från gyttorp. Är jättenöjd med den. Liten och smidig. Det är först nu jag börjat märka att batterierna börjar bli dåliga och det ser man genom att bilderna blir sämre (mörkare). Men då har den ändå suttit uppe, ja... Minnet sviker men det är ju iaf sedan tidig höst 2009.

post-3317-1291057826_thumb.jpg

Publicerat
  • Författare

Okej, hittade en bild från dig Kent. Såg bra ut. En jaktvän har en från Bushnell han är nöjd med.

Funderar på att beställa denna.

Någon med erfarenhet av Bushnells prylar?

Publicerat

köp den frellskan visade eller så hör du med Key_bone här på jaktsnack :)

Publicerat

Jag har haft 550, 560, och nu 680. Både 550 och 560 kronglade efter ett tag men fick nya på garantin å det var ju en fördel när jag köpte dom lokalt. 680 jag har nu är jag nöjd med.

Publicerat
  • Författare
Jag har haft 550, 560, och nu 680. Både 550 och 560 kronglade efter ett tag men fick nya på garantin å det var ju en fördel när jag köpte dom lokalt. 680 jag har nu är jag nöjd med.

hum, sant att det finns klara fördelar med att köpa här hemma. Skulle gärna dock klara mig under 2000kr för en kamera. 2495 skulle Jaktia ha för Fridells.

Publicerat
hum, sant att det finns klara fördelar med att köpa här hemma. Skulle gärna dock klara mig under 2000kr för en kamera. 2495 skulle Jaktia ha för Fridells.

Ja, den är dyr som skam. Dessutom går det i, jag tror det är 8 stycken AA-batterier i den. Inte för den sakens skull men komma ihåg att köpa det när man handlar. Ja, skit samma. Kan hålla med om att den är aningen dyr men ack så värt. Handla dock inte av Jaktia. Dem är inte värda att sponsra!

Röstar oxå på att köpa hemma. Tänk om det skulle vara fel på den eller att den börjar strula. Skulle aldrig våga köpa något så utomlands ifrån.

Publicerat

en fråga för en som är okunnig på kamrea? hur brett upptags område har den? hur länge räcker batteri på dom.

//peter