Publicerat Februari 15, 200620 yr Dags för ett annat stort intresse förutom jakten förstås! Utförsåkning, sticker till Ischgl på fredag! Är det någon som har erfarenhet härifrån har aldrig varit där förut! Slipade och vallade mina stormrider ikväll så nu är man redo ;D Ps. Hittar jag någon bra repa kanske det blir någon bild Hittade en bild från förra året från Zell am Zee.
Publicerat Februari 16, 200620 yr Författare Äger faktiskt en 22 WM, tyvärr har jag ej haft tillfälle till ripjakt! Men ska säga att man blir jäkligt sugen när man ser era bilder! Brukar faktiskt kolla efter vilt och slag när man sitter i liften, man är ju trots allt lite miljöskadad. Tycker man ser väldigt lite med slag i typ Österike och Frankrike, däremot ser man ju en del om man åker skidor i de svenska fjällen. Kanske finns någon som har erfarenhet av jakt i alperna?
Publicerat Februari 16, 200620 yr Ingen erfarenhet av jakt i alperna, men väl från skidgymansiet i Sollefteå....åkte aktivt till för 3 år sedan då det var dax att göra ett nytt val i livet - men skidåkning kommer alltid vara ett stort intresse!! Har ca: 30 skiddagar iår hittills.....ramundberget är favoritområdet! Hoppas du får det bra i Alperna!! *Avis* :-