Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Jaha, får hoppas att de inte är i närheten utav mina marker....

Featured Replies

Publicerat

Vi har några gråben från öst som vi gärna blir av med från Norrbotten, däribland en på mina jaktmarker i Bondersbyn. :lol:

Publicerat
  • Författare

Nu vet jag inte om de är så att de bara märkt ut länen eller utsläpps platserna på kartan på aftonbladet men är det platserna så är det mindre en 2-3 mil till mina marker ^_^

Publicerat

Är det inte dags att sätta ner foten nu och säga stopp??? varför inte låta alla eftersök på trafikskadat vilt skötas av SVA, Jordbruksv och Naturvårdsv??? måste vi alltid aceptera alla beslut??? är det inte dags att vi enas och visar vårt missnöje???säg ifrån alla eftersök på trafikskadat vilt nu!!!

Publicerat

Skönt att det inte blir något i Västerbotten! Håll björnen kort, vargen ska bort!

Publicerat

men skulle dom inte sätta ut så deblev jämtöver hela sverige?? saknar smålan skåne och norrland!!

blir de som enligt prickarna så har dom ju satte dom i´sveriges varg tästaste län!!

samt att ena pricken i uppland ligger max 2 mil från mina marker :lol:;)

Publicerat

Renbetesland & odlingbygd är undantaget vilket endast lämnar mellersta Sverige kvar.

//Lasse D.

Publicerat

Prickarna markerar bara län.

Publicerat

Näe.. Ingen utsättning och en stam på 900 individer är ju sååå mycket bättre.  :lol:

Publicerat

då bör vi väl ha vargjakt i alla länen också där dom släpps ut.

Publicerat
Näe.. Ingen utsättning och en stam på 900 individer är ju sååå mycket bättre.  :wub:

Ja faktiskt tror jag nästan det, släpper vi upp vargstammen till 900 individer så kommer nog regeringen inse att varg inte är något för Sverige, och så kör vi en ny utrotning.

Publicerat
Ja faktiskt tror jag nästan det, släpper vi upp vargstammen till 900 individer så kommer nog regeringen inse att varg inte är något för Sverige, och så kör vi en ny utrotning.

Och om du har fel????

Publicerat

nä usch fyfan