Publicerat December 2, 201015 yr 40-årig AIK:are från Katrineholm. Jägarexamen 1992, riktigt ordentligt jaktbiten först 2006, helt enkelt av praktiska skäl. Jagar regelbundet i Brevens bruk, i övrigt var helst tillfälle bjuds. Gärna i sällskap av lindgren.
Publicerat December 2, 201015 yr Välkommen hit, du skall se att en del av spelarna på andra sidan återfinns även här. /Christian
Publicerat December 2, 201015 yr Författare Välkommen hit, du skall se att en del av spelarna på andra sidan återfinns även här. /Christian Aj då... Men tack för välkomnandet!
Publicerat December 2, 201015 yr Som fd Solna bo så får jag hälsa dig välkommen. Sedan tog jag mitt förnuft till fånga och flyttade från stan. Måste säga att fotboll är världens o demokratiska sport, massa folk som jagar samma boll, ge dem en var sin boll så dom slipper bråka om vem som ska ha den.
Publicerat December 2, 201015 yr Författare Som fd Solna bo så får jag hälsa dig välkommen. Sedan tog jag mitt förnuft till fånga och flyttade från stan. Måste säga att fotboll är världens o demokratiska sport, massa folk som jagar samma boll, ge dem en var sin boll så dom slipper bråka om vem som ska ha den. Odemokratiskt eller ej, vackert är det, i sina bästa stunder. Spelet fotboll. Tack för välkomnandet!
Publicerat December 2, 201015 yr Välkommen till Jaktsnack svartgula broder. Vi är överallt! Högaktningsfullt. /C
Publicerat December 2, 201015 yr Hej och välkommen Bor också i katrineholm Sen ska jag upp till skira utanför brevens och jaga på lördag. Dom har rätt bra med dov där för dom som inte vet
Publicerat December 3, 201015 yr Författare Välkommen till Jaktsnack svartgula broder.Vi är överallt! Högaktningsfullt. /C Tackar!
Publicerat December 3, 201015 yr 40-årig AIK:are från Katrineholm. Jägarexamen 1992, riktigt ordentligt jaktbiten först 2006, helt enkelt av praktiska skäl. Jagar regelbundet i Brevens bruk, i övrigt var helst tillfälle bjuds. Gärna i sällskap av lindgren. Stackare, lindgren gillar ju att räkna bättre än jaga Det ska ju räknas på allt, han har för mycket fritid helt klart Välkommen iaf Härjar du på Brevens borde du nog även stött på ruger1 här på forumet.
Publicerat December 3, 201015 yr Författare Hej och välkommen hit! "Ijahman"? Reggaefantast som jag?!