Publicerat December 3, 201015 yr Tänkte beställa snöcamo från engelsons. Det är överdragskläder och då vet jag inte vad jag ska ha för storlek? Är 187 cm och 80 kilo "muskler" Ska ha de mest till rävlock och vak så om det är -20 så kan de vara skönt att ha något under . Funderar på xl men de kanske blir för stort? Men heller för stort än för litet Mvh David
Publicerat December 3, 201015 yr Om du är 187 cm lång och inte som en ostbåge över axlarna så har du väl large i vanliga fall så jag tror inte XL skulle bli för stort.
Publicerat December 3, 201015 yr Författare Om du är 187 cm lång och inte som en ostbåge över axlarna så har du väl large i vanliga fall så jag tror inte XL skulle bli för stort. Nej då men läste lite på några sidor, de som var typ som jag valde large, kanske räcker med det så slipper man ha bykorna uppe vid axlarna:)
Publicerat December 5, 201015 yr jag är ca 184 ocg väger 95 kg och jag kör på L och de är gott om plats att "växa" i de
Publicerat December 5, 201015 yr Det är ganska rejäla storlekar, jag vill minnas att jag har XXL men det är ju jag det+ att jag hatar för små kläder. //
Publicerat December 5, 201015 yr Det är ganska rejäla storlekar, jag vill minnas att jag har XXL men det är ju jag det+ att jag hatar för små kläder.// Jag blev tvungen att kolla det där stället. Det var ju ett kanonpris. Då är ju frågan, hur stor är Du som drar XXL? Jag är 193 cm och väger 100 pannor. Det brukar vara XL eller XXL. Vad ska jag ha på Engelsons snöcamo då? Mvh!
Publicerat December 5, 201015 yr Författare jag är ca 184 ocg väger 95 kg och jag kör på L och de är gott om plats att "växa" i de fick bli L. passar nog ett tag tills magen börjar växa mer;)
Publicerat December 5, 201015 yr stället är helt klart värt pengarna ! och jag tyckte vantarna som ingick vart grymt sköna och varma !
Publicerat December 5, 201015 yr Jag blev tvungen att kolla det där stället. Det var ju ett kanonpris. Då är ju frågan, hur stor är Du som drar XXL? Jag är 193 cm och väger 100 pannor. Det brukar vara XL eller XXL. Vad ska jag ha på Engelsons snöcamo då? Mvh! Jag drog den storleken på ett ungefär 189/105 och jag kör med xl på engelssons ställ.
Publicerat December 5, 201015 yr Jaha då blev det inköp av en XL för en själv då Vill-ha känslan tog överhand nu när priset var så bra.
Publicerat December 5, 201015 yr Jag blev tvungen att kolla det där stället. Det var ju ett kanonpris. Då är ju frågan, hur stor är Du som drar XXL? Jag är 193 cm och väger 100 pannor. Det brukar vara XL eller XXL. Vad ska jag ha på Engelsons snöcamo då? Mvh! Vi är lika små 192/105kg XXL om jag får råda. //
Publicerat December 5, 201015 yr Vi är lika små 192/105kg XXL om jag får råda.// Kanon! Saken é biff! Då är beställningen gjord. Med lite flyt kan dra på sig ett nytt ställ till toppjakten i mellandagarna. Då går vi i exakt samma viktklass. Och visst känner jag mig liten. För två år sedan gick jag supertungvikt(120+) Mvh!/