Publicerat Februari 17, 200620 yr Jaha Det är därför du är så snabb i skogen ;D ;D Ärligt talat, vem har dessa på fötterna och varför ???
Publicerat Februari 17, 200620 yr Ja, vad ska man säga....du lär inte tappa balansen på dem men frågan är om man orkar släpa på dem nån längre sträcka ;D Klart manliga dock! 8) 8)
Publicerat Februari 18, 200620 yr Tja!! Enligt honom själv så har hasat runt med dessa "plank" en hel dag, Han ser ju ut som en liten pojke brevid dessa skidor ungefär som teskedsgumman som man tittade på under 70 talet
Publicerat Februari 18, 200620 yr Tja!!Enligt honom själv så har hasat runt med dessa "plank" en hel dag, Han ser ju ut som en liten pojke brevid dessa skidor ungefär som teskedsgumman som man tittade på under 70 talet ja nog är det bra gjort att åka en hel dag med dem
Publicerat Februari 18, 200620 yr Författare Detta par Monster skidor är tydligen beställda av ett svenskt jägarförband som någon slags test.. Är en äkta Tegsnäsare. Men som tydligen inte slog riktigt väl ut,kan jag förstå har själv testat dom under en halv dag,lite väl tunga och klumpiga men en kul grej att ha provat dessa backhoppar plank :D
Publicerat Februari 18, 200620 yr Längdmässigt skulle jag nog vilja gå på runt tre meter men då med smala runt 70-80 mm...
Publicerat November 14, 200619 yr Det där var ju inga skidor Det är ju bryggor Kan förstå att de inte slagit väl ut i nåt jagarförband heller. När jag låg i kronans tjänst (K4) så övade vi mycket lappkast och diverse hinderbanor, över och under hinder, ålning medelst hasning etc Skulle nog inte funka med dessa... ;D MVH Roggman66
Publicerat December 22, 200619 yr Är det dina Stefan? Det blir inte många gram i marktryck per cm2. Borde gå att göra som jesus gå på vatten med dom.