Publicerat December 9, 201015 yr Tjena. Har inte kunnat dona så mycket i min snickerboa på sistone då det är en massa ström avbrott o något fel till fasena i huset. Kommer en tekniker ut för att kolla på skiten. Har istället städat lite där o kommit fram till att jag har snart för mycket material. Har en del dessert ironwood jag hamstrat då o då. Tänkte att eftersom det finns lite knivmakare på forumet så hittade jag två scalor ordentligt snyggt dessert ironwood man kan använda till fulltångare. För er som vill använda lite mer exlusivt material så är detta perfekt. Ska bara ha 230 kronor + 20 kronor för frakten. Det är ca halva priset mot vad det brukar kosta. Måttena på de här två är 12 cm långa o 3.5 cm breda . Perfekt låängd för någon fin fulltångare. Som ni ser så är det fiin ådring i dem. Visst, det är inga pengar men bättre att någon som vill ha något speciellt till sin kniv får det till användning än att de bara ligger i en låda. mvh Kimmo Lilja
Publicerat December 9, 201015 yr Tjena.Har inte kunnat dona så mycket i min snickerboa på sistone då det är en massa ström avbrott o något fel till fasena i huset. Kommer en tekniker ut för att kolla på skiten. Har istället städat lite där o kommit fram till att jag har snart för mycket material. Har en del dessert ironwood jag hamstrat då o då. Tänkte att eftersom det finns lite knivmakare på forumet så hittade jag två scalor ordentligt snyggt dessert ironwood man kan använda till fulltångare. För er som vill använda lite mer exlusivt material så är detta perfekt. Ska bara ha 230 kronor + 20 kronor för frakten. Det är ca halva priset mot vad det brukar kosta. Måttena på de här två är 12 cm långa o 3.5 cm breda . Perfekt låängd för någon fin fulltångare. Som ni ser så är det fiin ådring i dem. Visst, det är inga pengar men bättre att någon som vill ha något speciellt till sin kniv får det till användning än att de bara ligger i en låda. mvh Kimmo Lilja Jag kan inte se några bilder... bara röda kryss....
Publicerat December 9, 201015 yr Författare Det är något fel med photobuckets server men laddade upp dem på ett annat ställe så nu borde det gå att se. mvh Kimmo
Publicerat December 9, 201015 yr Det är något fel med photobuckets server men laddade upp dem på ett annat ställe så nu borde det gå att se.mvh Kimmo Nu syns dom klara som dagen! =)