Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Ryggsäck med plats för vapen?

Featured Replies

Publicerat

Hejsan.

Jag undrar om de finns någon som möjligtvis vet var jag kan få tag på en ryggsäck med plats för vapnet i.

Alltså en ryggsäck med "vapenfodral" i så man slipper bära vapnet över axeln eller likanande när man åker skidor eller liknande utan att man kan köra ner det "i" ryggsäcken så man kan ha det på ryggen på ryggsäcken istället.

Svårt att förklara men hoppas alla förstår vad jag syftar på för slags ryggsäck....

Mvh Anners

Publicerat
Hejsan.

Jag undrar om de finns någon som möjligtvis vet var jag kan få tag på en ryggsäck med plats för vapnet i.

Alltså en ryggsäck med "vapenfodral" i så man slipper bära vapnet över axeln eller likanande när man åker skidor eller liknande utan att man kan köra ner det "i" ryggsäcken så man kan ha det på ryggen på ryggsäcken istället.

Svårt att förklara men hoppas alla förstår vad jag syftar på för slags ryggsäck....

Mvh Anners

http://www.eratukku.net/jakt/product_info....products_id=747

Andreas

Publicerat

var och kände på precis den ryggsäcken nere i lokala eratukku-handeln nere på stan. kändes riktigt skön att bära och materialet kändes också bra. kan vara sjukt prisvärd =)

Publicerat

Jag har en sådan

Kanonfin och bra pris

Publicerat

Har använt en sådan här i 4år och är helnöjd, använder den både under älgjakten och fågeljakten. Jag tycker inte om att bära bössan i vapen rem.

http://www.fauna.se/holstersackar.html

Publicerat

jag har en sån från vildmarks och är hur nöjdsom hälst använder den jämt -_-

Publicerat

Jag har oxå säcken som jag länkade till, min brno zkw 465 passar som ett smäck i den!

Tyvärr får jag inte ner min Sauer 200 STR med storsajjsen (6,5-20x50) i den :/

Andreas

Publicerat
  • Författare

Shit det va fina säckar ni hade fått tag på och sett...och själv har jag letat som attsingen utan att hittat någon förrän nu ;) nu får det bli köpa och testa!

Efter att tittat på dom känns det faktiskt som det kommer vara http://www.eratukku.net/jakt/product_info....products_id=747 säcken som kommer vara den vinnande av dom.

Tack för hjälpen

Anders