Publicerat December 10, 201015 yr Hej jag funderar på att köpa snöcamo, men är det nödvändigt. Jag har fått delade meningar om den saken! Och om nödvändigt någon som har tips på något bra märke.
Publicerat December 10, 201015 yr Du får nog berätta för vilken jakt du företar jämförelsen, för lockjakt på räv ja, för jakt på hare för stövare nej, för toppfågeljakt, kanske osv.. Så svaret är, det beror. /Christian
Publicerat December 10, 201015 yr Författare Du får nog berätta för vilken jakt du företar jämförelsen,för lockjakt på räv ja, för jakt på hare för stövare nej, för toppfågeljakt, kanske osv.. Så svaret är, det beror. /Christian Först och främst till jakt på hare och räv med stövare möjligen lite toppjakt oxå.
Publicerat December 10, 201015 yr Det är absolut inte nödvändigt, Men det är aldrig fel. Jag personligen upplever det som att jag fått djuren närmare mig sedan jag började med Camo ställ när det är barmark och Snöställ nu på vintern. Jag använder bara jackan och vit mössa och handskar.
Publicerat December 10, 201015 yr Ska Du smyga på GammelTuppen i lite glesare skog/myrmark är det i princip ett måste. Mvh!
Publicerat December 11, 201015 yr sen jag börjat använda snödräkt så har jag sett skillnaden och den är stor dom ser inte rörelserna på samma sätt och man kommer mycket närmare viltet. senast idag på jakten såg ja vilken skillnad det är att ha vita kläder.