Publicerat December 10, 201015 yr E det nån som vet om det är standard med schnelltryck på bränå (BRNO) 453 varmint
Publicerat December 11, 201015 yr Flyttade tråden till vapenkategorin, då det ju är en vapenfråga. Ang trycket, så är det mig veterligen inte något snelltrycke original på 453, dock är det ett förbättrat trycke på dessa jämnfört med 452. Men sen är det många som beställer fjädersatser från usa till dessa bössor, som gör att man kan få allt från originaltrycke till ett trycke som smäller bara man tittar på pangen, så bössan kanske har blivit moddad med ett sånt ? PS: Du kanske ska ändra rubriken på tråden, till att det handlar om BRNO 453, jag kan inte göra det i vapenarean, då det inte är min avdelning.
Publicerat December 11, 201015 yr Jag trodde inte att det var standard heller men när unge herr Stocken hälsade på mig häromdagen så påtalade han att det var så och ta mig tusan, min CS 453 har schnelltrycke!!! Det hade jag ingen aning om men inte blev jag ledsen för det... Ni andra som har en 453:a kan väl kolla om det inte är så att ni också har detta utan er vetskap?
Publicerat December 11, 201015 yr Författare Jag trodde inte att det var standard heller men när unge herr Stocken hälsade på mig häromdagen så påtalade han att det var så och ta mig tusan, min CS 453 har schnelltrycke!!! Det hade jag ingen aning om men inte blev jag ledsen för det... Ni andra som har en 453:a kan väl kolla om det inte är så att ni också har detta utan er vetskap? Det var lite därför som jag tog upp det. För det kan ju vara fler som missat dena lilla detalj
Publicerat December 11, 201015 yr Snälltryck även på min 453'a. Har för mig att det är standard faktiskt.
Publicerat December 11, 201015 yr Då var det utrett! BRNO/CZ 453 har schnelltryck som standard! Har filat ner min träffbild i dag till 12 mm på 50 meter efter jag fick reda på detta
Publicerat December 11, 201015 yr Men har ni inte koll på vad ni köper? "set trigger" brukar det stå om produktbeskrivningen endast finns på engelska
Publicerat December 12, 201015 yr Min 453 varmint hade schnelltryck Min 453 Varmint (som råkar vara kaptenens gamla 453a) har snälltryck...
Publicerat December 12, 201015 yr Min 453 Varmint (som råkar vara kaptenens gamla 453a) har snälltryck... Du ser Går den bra åt dig?
Publicerat December 12, 201015 yr Du ser Går den bra åt dig? Lite Off-topic kanske... men ja den funkar fint. Har iofs bara skjutit på 100m på bana med den ännu och eftersom det "alltid" blåser på den östgötska slätten är det svårt att få de där riktigt bra träffbilderna på det avståndet...